tisdag 2 september 2014

Test går det

Här är det meningen att jag ska kunna skriva om det vi förstelärare gör i den tjänst som vi har. Men just nu är jag lite osäker på om det fungerar så vi testar. Så håll i er jag tror det fungerar och då gäller det att komma med något intressant. 

Jag har anmält mig till MAH och en nätverksträff. Om det kommer jag att skriva.

Det finns lärare som är intresserade av att för samtal med mig om lösningsfokus i klassen. Är man intresserad får man vara med och diskutera hur vi kan bli bättre i klassrumssituation som vi ibland tycker borde fungera lite bättre än vad den gör.

Jag har även ansvar för matematiken och utvecklingen på skolan när det gäller F-6 där det ska bli intressant att få ta del av de lärare som vill och kan diskutera bra saker som man lyckas med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar